تولیت آستان قدس رضوی ارتقای اثربخشی زیارت و کیفیت خدمت رسانی به زائران را راهبرد برنامههای نوروزی حرم مطهر رضوی دانست.
وی به بهبود و ارتقاء سطح خدماترسانی به زائران در ایام نوروز تأکید و تصریح کرد: مسئولان آستان قدس باید مطالبه گر مشکلات زائران از مسئولان شهری و استانی شوند و موضوعاتی مانند اسکان، پارکینگ و حملونقل عموم ازجمله مطالبات زائران است و آستان قدس نمیتواند در این باره بیتفاوت باشد.
تولیت آستان قدس رضوی همچنین خواستار آمادگی کامل تمام بخش ها برای خدمت رسانی شایسته و میزبانی از زائران در عرصههای مختلف فرهنگی، تبلیغی و رفاهی در حرم مطهر شد.