میراث فرهنگی اصفهان در صدد توسعه کسب و کارهای گردشگری در فضای مجازی است.
حیدر صادقی افزود: با توجه به این سیاستها و در راستای صدور مجوز برای کسب و کارهای گردشگری در فضای مجازی و به ویژه حمایت از استارت آپها و ساماندهی تبلیغات و بازاریابی جاذبهها و خدمات گردشگری استان در فضای مجازی، محور اصلی برنامه ریزیهای کمیته کسب و کارهای گردشگری میراثفرهنگی اصفهان، بر ارائه خدمات در فضای مجازی متمرکز شده است.
وی افزود: توسعه اشتغالزایی به ویژه در ایام شیوع بیماری کرونا و ایام پساکرونا، صرفه جوئی در سرمایهگذاری و صرف هزینه کمتر، ساماندهی فعالیتهای گردشگری و نظارت هر چه بهتر بر این فعالیتها به ویژه در فضای مجازی از جمله اهداف تشکیل این کمیته است.
کوروش وکیلی رییس گروه بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان اصفهان هم در این نشست گفت: در کمیته کسب و کارهای گردشگری اصفهان در فضای مجازی، ۴ طرح بازاریابی و تبلیغات در فضای مجازی در خصوص معرفی خدمات گردشگری استان با حمایت بخش خصوصی و جوانان این عرصه مطرح شده است که کارشناسان ارشد این ادارهکل و استادان دانشگاه در حال بررسی و رفع اشکال این طرح هستند.