رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد: سامانه ۱۲۴ با هدف پاسخگویی کارآمد و خدمت رسانی به متقاضیان در حوزههای صنعت، معدن و تجارت با رویکرد جدید در یزد آماده به کار شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدرضا علمدار یزدی گفت: سامانه جدید ۱۲۴ با رویکردی جدید برای جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، تکریم ارباب رجوع و ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد و همچنین با هدف رسیدگی بهتر به مشکلات فعالان حوزههای صنعت، معدن و تجارت و به صورت آزمایشی در یزد آغاز به کار کرده است.
وی افزود: این سامانه پیش از این فقط شکایات مردمی را در حوزههای صنفی ثبت و پیگیری میکرد، اما با رویکرد جدید سامانه، صاحبان مشاغل و واحدهای صنعتی، مشکلات خود را از این مسیر به گوش مسئولان استانی و کشوری میرسانند.
رئیس سازمان صنعت، معدن تجارت استان با اشاره به پاسخگوی چهار کاربر (اپراتور) به صورت مستمر در وقت اداری و خارج از وقت اداری به صورت پیامگیر و چهار پاسخگو در قالب پیشخوان ۱۲۴ در ساعات اداری، تصریح کرد: این مرکز پیشخوان در حال حاضر در محل ساختمان مرکزی صمت واقع در بلوار دانشجو استان فعال است.