معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران: شیوهنامه جشنواره الگوهای برتر تدریس دبیران متوسطه نظری اعلام شد
علی دهقان گفت: در راستای اجرای راهکار ۷-۱۱ و ۳-۱۷ سند تحول بنیادین و با هدف توسعه زمینه پژوهشگری و افزایش توانمندیهای حرفهای به شکل فردی و گروهی و تبادل تجارب و دستاوردها بین دبیران شیوه نامه هجدهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس تدوین و به شهرستانها و مناطق ابلاغ شد.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: این جشنواره دارای دو بخش علمی شامل تجارب موفق و برتر دبیران، تجارب اثر بخش مدیران و معاونان مدارس متوسطه دوم و تحلیل محتوای کتابهای درسی متوسطه دوم، و همچنین بخش عملی شامل تدریس حضوری درس زیستشناسی و تدریس غیر حضوری دروس متوسطه نظری و تولید رسانه است.
دهقان با تشکر از شرکت کنندگان و منتخبین جشنواره در سال قبل، از مدیران مدارس و معاونین شهرستانها و مناطق استان خواست با تبیین مفاد شیوهنامه و اطلاعرسانی مطلوب زمینه حضور گسترده همکاران در جشنواره را فراهم کرده و در این زمینه گفت: برگزاری جشنوارههای تدریس جهت شناسایی الگوهای برتر تدریس و استفاده از آن برای افزایش توانمندی معلمان بسیار ضروری است.