بازاریابی و به اشتراک گذاشتن برند اصفهان با شیوهای نوین، شاخصی که اصفهان را در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از سایرین متفاوت کرده است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ طراح غرفه اصفهان گفت: بهرهگیری از رسانههای جدید و تولید محتوای چند رسانهای در بستر شبکه جهانی وب برای تولید محتوا ایدهای است که در غرفه اصفهان از آن بهره گرفته شده است.
رضا گنجوی با بیان اینکه در این ایده ظرفیتهای فرهنگی، هنری، گردشگری و اقتصادی اصفهان با روایتی مخاطب پسند به صورت محتوای تصویری، نوشتاری و صوتی برای گردشگران بین المللی معرفی شده افزود: این شیوه نوینی است تا با کمترین هزینه، نام و نشان اصفهان را بیشترین مخاطب در جهان به اشتراک بگذاریم.
وی گفت: اصفهان پیشتاز بهره مندی از این ایده در صنعت گردشگری ایران است.