تمام پروندههای متقاضیان واگذاری اولیه باید پس از اسکن و ورود اطلاعات به سامانه جامع امور اراضی به خوزستان ارسال شوند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان،مدیر امور اراضی استان با اشاره به اهمیت سامانهها و ارائه خدمات الکترونیکی بر الزام استفاده از سامانههای مربوطه جهت شفاف سازی در تشکیل پروندهها، مدیریت زمان، کاهش حضور و تکریم ارباب رجوع تاکید کردند.
بیشتر بخوانید:استمرار عملیات قلع و قمعِ تغییر کاربریهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی رامهرمز
میان آب افزود: با تصمیم این مدیریت از این پس تمام پروندههای متقاضیان واگذاری اولیه باید پس از اسکن و ورود اطلاعات به سامانه جامع امور اراضی به استان ارسال شوند، همچنین تمام پروندههای حفظ کاربری نیز باید به همراه اسکن تمامی مستندات پرونده به ستاد استان ارسال شوند.