از ابتدای امسال تاکنون ۶۹ هزار تماس تلفنی به سامانه ۱۴۱ استان ثبت شده است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خوزستان گفت: بیش از ٣۵ هزار تماس از این تعداد را اپراتورها پاسخ داده و مابقی به صورت مکانیزه پاسخ داده شدند.
محمدطلا شجاعی افزود: ۷۰ درصد تماسها در بخش حمل و نقل بار و مسافر و ۳۰ درصد در حوزه راهداری بوده است.
معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خوزستان گفت: با استانی شدن تماس سامانه ۱۴۱ اطلاع یابی مستقیم مدیر و معاونان از مشکلات و رسیدگی در کمترین زمان و اقدام واکنش سریع در مواقع ضروری همچنین دقت در اطلاع یابی و اطلاع رسانی افزایش یافته است.
پایگاه گویای اطلاع رسانی ۱۴۱ به طور ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مسافران و رانندگان است.
بیشتر بخوانید : افزایش ایمنی راههای خوزستان با استفاده از منابع ملی و استانی
با مراجعه به سایت www.iran ۱۴۱.ir نیز میتوان از آخرین وضعیت ترافیکی جادهها به صورت آنلاین باخبر شد.