شرکت پالایش نفت اصفهان لوح برتر دومین جشنواره ملی صد واحد مشتری مدار را دریافت کرد.
رئیس بازاریابی وفروش شرکت پالایش نفت اصفهان گفت: این شرکت بر اساس رأی هیئت داوران و به دلیل توجه و تأکید بر مشتری مداری به عنوان یکی از مهمترین اصول مدیریتی و توجه به جلب رضایت مشتریان با استفاده از ظرفیتهای ارتباطی با کسب امتیاز بالا در ارزیابیهای تخصصی اجرا شده، موفق به کسب عنوان واحد مشتری مدار برتر شده است.
ابراهیم کاویانی پور افزود: پیاده سازی و رعایت CRM در اصول مدیریت ارتباط با مشتری، ارائه راه کارهای ایجاد ثبات قیمت و حذف واسطه گری در جلب رضایت مشتری، افزایش جذب منابع سرمایه گذاری خارجی در فناوری پیشرفته، جذب و جهت دهی سرمایه با ارائه اطلاعات فنی و اقتصادی از محورهایی بود که در این جشنواره ملی مورد توجه قرار گرفته بود.
وی با بیان اینکه شرکت پالایش نفت اصفهان قابلیت تولید بیش از ۳۰ نوع فرآورده نفتی را دارد، گفت: پالایشگاه در کنار تولید، خوراک شرکتهای پالایش نفت جی، نفت سپاهان، پتروشیمی اصفهان، پتروشیمی اراک و صنایع شیمیایی ایران را تأمین میکند و همچنین محصولات خود را در دو بخش بورس انرژی و کالا به مشتریان مختلف ارائه میکند.
این شرکت همچنین در دوسال اخیر محصولات خود را به بیش از ۱۰ کشور صادر کرده است.