معاون ورزشی باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: در صورتی که تبلیغات محیطی به صورت یکپارچه و منسجم و زیرنظر سازمان لیگ فوتبال انجام نشود، باشگاههای کوچک لطمه میخورند و متضرر میشوند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از سازمان لیگ فوتبال؛ مصطفی سلیمانی در مورد شرایط تبلیغات محیطی بازیهای لیگ برتر اظهار داشت:در همین راستا جلسه هم اندیشی با حضور مدیران عامل باشگاهها و روسای فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.با این حال من به عنوان معاون باشگاه نفت مسجدسلیمان معتقدم که در حال حاضر اکثر باشگاهها آمادگی ندارند که خودشان تبلیغات محیطی را انجام بدهند و بهترین روش همین است که تبلیغات محیطی به صورت یکپارچه و منسجم زیر نظر سازمان لیگ فوتبال انجام شود تنها در این صورت است که باشگاههای کوچک لطمه نمیخورند و متضرر نمیشوند.
وی افزود: طبیعی است که باشگاههای بزرگ اسپانسرهای بزرگ جذب میکنند، اما باید حق و حقوق باشگاههای کوچک نیز لحاظ شود و به همین منظور هم قرار شدکه کارگروهی برای واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاهها با ساز و کار قانونی و با حضور جناب عزیزی خادم و جناب بهاروند تشکیل شود.
سلیمانی ادامه داد: برای فصل آینده باید برای واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاهها آئین نامه مشخص از طریق مجامع قانونی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به تصویب برسد و باشگاههای کوچک هم خیالشان راحت باشد که حقی از این باشگاهها در این واگذاری ضایع نخواهد شد.