شرکت ورزشی فرهنگی پرسپولیس با شرکت ایده پویان ماژ، قراردادی سه ساله بست و این شرکت از این پس به عنوان کارگزار رسمی باشگاه پرسپولیس معرفی شد.
سید مجید صدری، رئیس هیأت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس و سعید بهنام مدیر عامل شرکت ایده پویان ماژ صبح امروز (یکشنبه) نسبت به امضای قرارداد و تبادل اسناد به عنوان آغاز رسمی این فعالیت و همکاری اقدام کردند.
ارزش کلی این قرارداد برای سال اول بالغ بر ۶۳۰ میلیارد تومان خواهد بود که در چند بخش دیده شده است.
بنابر اعلام سید مجید صدری در جریان کنفرانس خبری و رونمایی از کارگزار که به صورت زنده از شبکههای اجتماعی باشگاه پخش شد، ارزش کف این قرارداد برای بخش شبکههای اجتماعی، تبلیغات روی پیراهن و فضای مجازی بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان، در بخش تبلیغات محیطی در بازیهای خانگی با توجه به تعداد بازیهای باقیمانده ۱۱۰ میلیارد تومان و برای حق پخش تلویزیونی در صورت توافق و فراهم شدن مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان خواهد بود.
این قرارداد برای مدت سه سال تنظیم شد و حداقل افزایش عدد کف در هر سال برای تمام بخشها ۲۰ درصد خواهد بود.