مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: سامانه امداد هوشمند و کارآمد به منظور تسریع و ارائه خدمات مطلوب به مددجویان راه اندازی میشود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران، حجت الاسلام بشیر عالیشاه گفت: با هدف بهبود و مدیریت خدمات سامانه امداد هوشمند و کارآمد ایجاد میشود و به روز رسانی اطلاعات فردی و پالایش اطلاعات مددجویان از جمله برنامههای این طرح است.
او افزود: مددجویان میتوانند از طریق آدرس soha.emdad.ir وارد سامانه امداد هوشمند شده و نسبت به ثبت نام و درج اطلاعات اقدام کنند.
مدیر کل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: طرح پایش اطلاعات مددجویان از ششم آذر ماه آغاز میشود و ضرورت ثبت اطلاعات پایه برای ورود به سامانه جامع امداد هوشمند و کارآمد شامل کد ملی، کدپستی و شماره موبایل سرپرست خانوار است.
حجت الاسلام عالیشاه بهره مندی از ظرفیت دهیاران، شوراهای روستا، بخش و شهر، مراکز نیکوکاری، گروههای جهادی، بسیج و. برای اطلاعرسانی به مددجویان نسبت به در اختیار داشتن شماره تلفن همراه معتبر به نام سرپرست و کد پستی معتبر و همخوان با محل سکونت و امکان ثبت برخی از اطلاعات فردی و خانواری در سامانه جامع امداد هوشمند و کارآمد در قالب خوداظهاری، را از دیگر برنامهها برشمرد.