سرپرست شرکت گاز چهارمحال و بختیاری، از تمدید موفقیت آمیز گواهینامههای استاندارد خبر داد.
وی گفت: ممیزی مراقبتی، فرآیندی برای انطباق عملکرد واقعی شرکت با الزامات قانونی استانداردها بوده و شرکت گاز در استقرار استانداردهای مختلف پیشتاز است.
سلیمیان از برنامه ریزی این شرکت برای ایجاد زیرساختهای لازم و دستیابی به رضایت مشتریان و افزایش سطح رضایتمندی جامعه در حوزه کاری این شرکت خبر داد و گفت: راه اندازی و ارتقای سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان در راستای انجام این وظایف صورت گرفته است.
وی همچنین هدف از ورود به استانداردهای بین المللی و گواهینامه ایزو را شناخت نقاط قوت و ضعف در راستای ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان عنوان کرد و گفت: شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری با گازرسانی صد در صدی به ۴۰ شهر و بیش از ۵۲۲ روستا و توزیع سالانه بیش از ۲۳۰۰ میلیون متر مکعب گاز طبیعی در سه بخش خانگی، صنعتی و عمومی، یک شرکت رو به رشد است.
جهانبخش افزود: سیستمهای ممیزی شده به ویژه سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات و سیستم سنجش رضایتمندی ذینفعان که در رابطه با مشتریان برون سازمانی است از اهمیت ویژهای برخوردار بوده و باعث میشود، ضمن تقویت ارتباطات برون سازمانی رضایتمندی ذینفعان حاصل شود.