مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد: سامانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مرجع مراجعه مردم برای تنظیم شکایت علیه سرویس دهندگان اینترنتی است.
پاکدل در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، اظهار داشت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بر اجرای نرخ و تعرفه های اینترنتی از سوی شرکت ها نظارت می کند، در صورتیکه از سوی شرکت های اینترنتی خلافی رخ دهد این شرکت ها جریمه شده و از سوی این سازمان رسیدگی می شود.
وی ادامه داد: مردم در صورتیکه شکایتی از شرکت های ارائه دهنده اینترنت دارند به سامانه شکایات مردم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شماره ۱۹۵ و هم سایت اینترنتی ۱۹۵ شکایت خود را ثبت کنند.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد گفت: سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات ۱۹۵ به منظور افزایش رضایت کاربران و رسیدگی به شکایتهای مردمی است.
پاکدل گفت: استان یزد در کمتر از زمان تعیین شده به شکایات مردم رسیدگی می کند.