مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری به مؤدیان مالیاتی توصیه کرد از مزایای ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی بهرهمند شوند.
وی به مزایای ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی اشاره کرد و افزود: ابلاغ سریع اوراق مالیاتی پیشگیری از تضییع حقوق مؤدیان، امکان دسترسی به سوابق اوراق مالیاتی، کاهش مراجعههای غیر ضروری و صرفه جویی در زمان و هزینههای جاری از جمله مزایای این ابلاغ است.
مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری با بیان این که مؤدیان برای بهره مندی از این خدمت باید گزینه ابلاغ الکترونیکی را از طریق سامانه سازمان امور مالیاتی کشور فعال کنند، ادامه داد: برای فعال سازی این گزینه، مؤدیان با مراجعه به درگاه ملی مالیات به نشانی https://www.intamedia.ir گزینه درخواست ابلاغ الکترونیک را انتخاب کرده و پس از ورود نام کاربری و رمز عبور، دوباره گزینه ابلاغ الکترونیک و سپس گزینه استعلام ابلاغ الکترونیک را انتخاب کنند و پس از مطالعه موارد مندرج در این صفحه گزینه درخواست اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک، تأیید صحت اطلاعات و قبول شرایط ابلاغ الکترونیک را فعال کرده و بر روی گزینه تأیید نهایی کلیک کنند.
بیگدلی با بیان این که پس از این اقدام، لیست اوراق و برگههای صادر شده مالیاتی قابل مطالعه است، تأکید کرد: ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی گامی نو در ارائه خدمات مالیاتی است و امیدوارم مؤدیان مالیاتی بیشترین بهره را از این فرصت ببرند.