رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران خواستار انتظام بخشی به فرایند واگذاری و نحوه فعالیت دفاتر خدمات الکترونیک و ارسال لایحه ساماندهی دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران از سوی شهرداری شد.
عباسی با بیان اینکه مردم قبلا صرفا به شهرداریها مراجعه میکردند، افزود: اکنون باید هم به دفاتر و هم به شهرداری مناطق به صورت توامان مراجعه کنند که موجب نارضایتی شده است.
رئیس کمیسیون شهر سازی و معماری شورا در ادامه تذکر خود در خصوص فعالیت دفاتر خدمات الکترونیک شهر نکاتی را یادآور شد و افزد: در مصوبه سال ۱۳۸۶ "شورای بازنگری، اصلاح و هماهنگی نظامات برنامهریزی و اجرایی شهرداری تهران" به عنوان مرجع تایید شرح خدمات و آییننامههای ذیربط دفاتر تعیین شده بود که با انحلال این شورا طی مصوبه
دی سال ۹۴، آییننامه اجرایی و انضباطی فعالیت این دفاتر تا کنون سیر بررسی و تصویب در شورا را طی نکرده است و همچنان فعالیت دفاتر بدون آییننامه مصوب صورت میپذیرد.