رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی تهران: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۶ درصد شکایت شهروندان از عملکرد خدمتگزاران خود در پلیس پایتخت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.
وی با اشاره به اینکه در سالهای گذشته در راستای تحقق شعار پلیس جامعه محور مدار، سامانه ۱۹۷ طرح ریزی و اجرا شد، عنوان داشت: سامانه نظارت همگانی در نیروی انتظامی مجموعهای فعال و پویاست و از نظر سازنده مردم در انجام هرچه بهتر ماموریتها استفاده میکند.
سردار خروش با اشاره به افزایش میزان تقدیر شهروندان از عملکرد پلیس پایتخت در بخشهای مختلف، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۸۶ درصد شکایت شهروندان از عملکرد خدمتگزاران خود در پلیس پایتخت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است که این مهم نشان دهنده اهتمام و تلاش مضاعف همکاران برای خدمت هر چه بهتر به شهروندان گرانقدرمان است.
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه از انتقاد و پیشنهاد شهروندان بهره برداری لازم میشود، گفت: نظر شهروندان نقش بسیار زیادی در انجام هرچه بهتر ماموریتها داردچرا که شهروندان به عنوان همیاران پلیس میتوانند با همراهی و هم آفرینی خود در ارتقا امنیت و آرامش جامعه نقش آفرینی کنند.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه سامانه ۱۹۷ از قداست و اهمیت بالایی برخوردار است، بیان داشت: سامانه ۱۹۷ امانت دار و امین شهروندان است و مشکلات و مطالبی را که شهروندان با این سامانه در میان میگذارند با رعایت اصل امانت داری به درستی صیانت پیگیری میکند.
سردار خروش با اشاره به اینکه تماسهای مردمی با سامانه ۱۹۷ به دقت و قید فوریت فوریت پیگیری میشوند، گفت: تماسهای شهروندان به فوریت در دستور کار عوامل ۱۹۷ قرار میگیرد و شهروندان از نتیجه بازرسیهای انجام شده مطلع میشوند.