حوزههای امور اداری و صدای شبکه جهانبین در صدر جدول رتبه بندی عملکرد مراکز استانهای صدا و سیما قرار گرفتند
یوسف افشار نیا افزود: این ارزیابی بر اساس شاخص های: آشنایی و رعایت قوانین و مقررات اداری، اجرای برنامههای راهبردی نیروی انسانی، برنامه ریزی عملیاتی مدیریت نیروی انسانی، ایجاد و نگهداری بانکهای اطلاعاتی و به روزرسانی پرونده ها، مهارت و استفاده از سامانههای ادارات، نظاممند کردن فرایند احتساب سنوات و ترفیعات شغلی و تعامل با اداره کل منابع انسانی انجام گرفته است.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری همچنین افزود: صدای استانی شبکه جهان بین هم در ارزیابی فصلی و رتبه بندی شبکههای رادیویی استانهای ۳۳ گانه، توانست در سه ماهه تابستان، رتبه دوم را از آن خود کند و بعد از شبکه رادیویی مرکز خراسان جنوبی در جایگاه دوم قرار گیرد.
افشار نیا گفت: این ارزیابی بر اساس شاخصهای ۱۴ گانه: جلسات ارزیابی مراکز، برنامههای موفق، چشم انداز ۵ ساله، چینش کنداکتور و تعامل، برنامه ریزی فصلی (موضوع، مخاطب، هدف)، جلسات طرح و برنامه، تولید سفارشی-پیشنهادی، حضور در جشنواره ها، اجرای غیر حضوری با شبکههای سراسری و استانی، پیوست فضای مجازی برنامههای برند و رادیو نما انجام گرفته است که رادیو جهان بین در مجموع با کسب ۶۲/۹۴ امتیاز، جزء شبکههای رادیویی برتر قرار گرفت.