فرمانده نیروی انتظامی با حضور در مرکز نظارت همگانی بازرسی کل ناجا (۱۹۷) به صورت مستقیم (ارتباط تلفنی و چهره به چهره) با مردم گفتگو کرد.
فرمانده نیروی انتظامی با حضور در مرکز نظارت همگانی بازرسی کل ناجا (۱۹۷)، ضمن ارتباط مستقیم (تماس تلفنی) با مردم، پاسخگوی درخواستها و سوالهای عمومی و مردمی بود و دستور رسیدگی به برخی مشکلات مطروحه از سوی مردم را صادر کرد.
فرمانده ناجا در حاشیه این حضور گفت: مرکز نظارت همگانی بازرسی کل ناجا (۱۹۷)، پل ارتباطی میان مردم و فرماندهان، معاونان، مسئولان و مدیران ناجاست.
وی با تشریح فرآیند دریافت موضوعهای مردمی از طریق ۱۹۷ اعلام کرد: مردم میتوانند با تماس با سامانه ۱۹۷، نظرها، انتقادها، پیشنهادها و ... خود را مطرح کنند و این مرکز، از زمان دریافت پیام تا طی فرآیند رسیدگی و حصول نتیجه، این موضوعها را پیگیری میکند.
سردار اشتری با بیان اینکه بهترین ناظران ما مردم هستند، خاطرنشان کرد: موضوعهای مطرح شده با سامانه ۱۹۷، طیف بندی و دسته بندی میشود و در این میان با بررسی نمودارهای ارزیابی، در خصوص برخی موضوعها تصمیم گیریهای کلان میشود.
وی با بیان اینکه بر روند رسیدگی به موضوعهای ۱۹۷ نظارت دارم، خاطرنشان کرد: ارتباط مردم با خودمان را در ارزیابی عملکرد نیروهای پلیس و فرآیند پیشرفت ماموریتها و پیشبرد اهداف موثر میدانیم.