مراجعات به بازرسی استان در بازه زمانی یک سال گذشته در مقایسه با مدت مشابه قبل از آن، ۳۵درصد بیشتر شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز گلستان؛ محمدتقی حاجی مشهدی، مدیرکل بازرسی گلستان شامگاه امروز در گفتگوی ویژه خبری با بیان این مطلب گفت: بیشتر مراجعات درخصوص نحوه و فرآیند پاسخگویی در دستگاهها و در حوزه تولید نیز فرآیند طولانی و سخت صدور مجوز و عدم شفافیت است.
حاجی مشهدی با بیان اینکه سازمان بازرسی، ابزار نظارتی قوه قضاییه است، افزود: ترک فعلها را با دقت و جدیت پیگیری میکنیم.
وی ادامه داد: سازمان بازرسی علاوه بر مراجعات مردمی، بازرسیها و نظارتهای مستمر نیز دارد تا سلامت اداری، تضمین شود.
مدیرکل بازرسی گلستان گفت:در مرحله نخست به فرد یا دستگاه خاطی، تذکر داده میشود که در غالب موارد، اصلاح صورت میگیرد، اما در صورت احراز و استمرار تخلف، پرونده به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری، ارجاع میشود.
حاجی مشهدی افزود: اگر تخلف صورت گرفته، وجه مجرمان داشته باشد، رسیدگی پرونده با مراجع قضایی است.
وی اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف میتوانند با تلفن گویای ۱۳۶، تلفنهای ثابت ۳۲۴۸۰۴۸۴ و ۳۲۴۸۰۳۳۶ الی ۸ با پیش شماره ۰۱۷ و یا از طریق سامانههای اینترنتی shekayat.bazresi.ir و gozaresh.bazresi.ir با سازمان بازرسی در میان بگذارند.