کاربران مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ اصفهان روزانه پاسخگوی بیش از ۱۰ هزار تماس برای رسیدگی به شکایت شهروندان است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: اخبار فوریتی در تماسهای تلفنی شهروندان در کمتر از دو دقیقه از طریق کاربر مرکز پیام به گشتهای کلانتری منطقه اعلام میشود و پلیس در کمتر از ۱۵ دقیقه برای رسیدگی به شکایت در محل حاضر میشود.
سرهنگ ثابت راسخ، اختلافات خانواگی ملکی وتصادفات را در صدر شکایات مردمی دانست و گفت: نیروهای پلیس در تلاش برای ایجاد آرامش وامنیت در جامعه هستند.