شبکههای توزیع برق در چهارمحال وبختیاری برای فصل سرما بهسازی شدند.
مهندس مجید فرهزاد بر اصلاح وبروز رسانی روشنایی معابر برای ایجاد رفاه عمومی تاکید کرد و خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه برای کاهش مراجعات حضوری کلیه خدمات این شرکت از طریق در گاههای الکترونیکی من جمله اپلیکشن برق من، سامانه خدمات غیر حضوری در وب سایت این شرکت، تلفن پاسخگوی ۱۲۱ ودفاتر پیشخوان دولت در دسترس عموم مردم قرار دارد، برای مکاتبات و درخواستهای مردمی نیز بصورت الکترونیکی، درگاه مناسبی در وب سایت این شرکت به آدرس www.chb-edc.ir ایجاد شده است.
وی افزود: در صنعت برق تعطیلی وجود ندارد و ارائه خدمات مطلوب و آنلاین به مردم اولویت این شرکت است.