رییس اولین کنگره و نمایشگاه بین المللی صنعت و بازارسازهای نوین از ارایه راهکارهای علمی پژوهشی برای افزایش فروش مجازی صنایع مختلف در کشور و کمک به رونق اقتصادی آنها در سهم بازار در فضای دیجیتال مارکتینگ خبرداد.
در ادامه دکتر کیانی منش دبیر علمی کنگره با بیان این که فعالان حدود ۱۵ رشته از صنایع کوچک، متوسط و بزرگ به طور کلی از اهداف و مخاطبان در کنگره صنعت و بازارسازهای نوین هستند، گفت: صنایع پزشکی، کشاورزی، معدنی، فلزی و غیرفلزی، صنعت بانک و بیمه، ساختمان و... از جمله رشته صنایع هدف محسوب میشوند.
دکتر کامران کیانی منش، رییس دانشگاه عالی انفورماتیک ایران اضافه کرد: برخی از صنایع گامهایی را جهت افزایش فروش خود با استفاده از فضای دیجیتال آغاز کردهاند و برخی از صنایع نیز همچنان به صورت سنتی، تدریجاً به سمت فروشهای آنلاین رفته اند:لذا هدف ما این است که از طریق کنگره، کارگاههای آموزشی و نمایشگاه جنبی این کنگره در حوزه دیجیتال به صورت علمی و عملی کمک کنیم تا صنایع بتوانند در این شرایط رکود اقتصادی، فروش خود را افزایش دهند.
دکتر سارا شفیعی، دبیر اجرایی کنگره نیز با اشاره به اینکه نخستین کنگره و نمایشگاه صنعت و بازارسازهای نوین ۱۵ تا ۱۸ اسفند برگزار خواهد شد، گفت: این کنگره به صورت بین المللی و با حضور فعالانی از صنایع کشورهای همسایه و همچنین کشورهای اروپایی به صورت مجازی و حضوری برپا خواهد شد.
شروین مسگرها، دبیر کنگره خاطرنشان کرد: این کنگره با حمایت وزارتخانههای صنعت، معدن و تجارت، وزارت علوم، وزارت امور خارجه، اتاق بازرگانی ایران و همچنین دانشگاههای علوم پزشکی، شرکت شهرکهای صنعتی و سازمانهایی مانند سازمان محیط زیست وتوسط دانشگاه جامع علمی کاربردی انفورماتیک ایران و موسسه آموزش عالی ادیبان در جزیره کیش برگزار میشود.
دکتر مرتضی اسلام زاده عضو شورای عالی کنگره و نمایشگاه بین المللی صنعت و بازارسازهای نوین، دستاورد این کنگره را توسعه و رونق تولید، جهش صادرات دانسته و نتیجه آنرا گامی موثر در تبدیل علم به ثروت با اثربخشی ارتباط صنعت و دانشگاه بیان کردند.