سامانه ۱۱۸ مخابرات منطقه یزد با ۶۴ اپراتور، ماهانه پاسخگوی بیش از یک میلیون تماس مشتریان حقیقی و حقوقی از استان و سراسر کشور به صورت ۲۴ ساعته است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیر تجاری مخابرات منطقه یزد، سامانه ۱۱۸ را به عنوان یکی از مهمترین سامانههای خدماتی در مخابرات خواند و گفت: با اقدامات و تلاشهای صورت گرفته به تمام تماسهای ورودی به سامانه ۱۱۸ پاسخگویی لازم انجام میشود.
محمد جواد حاتمی زاده افزود: مدت زمان انتظار برای مشترکین در صف به طور میانگین ۱۵ ثانیه و وابسته به ترافیک تماسهای ورودی است.
وی اظهار داشت: بیشترین آمار تماس از سمت مشترکین، جهت درخواست شماره مشاغل، بیمارستانها، درمانگاهها و کلینیکهای پزشکان است.
حاتمی زاده ادامه داد: بانک اطلاعاتی سامانه ۱۱۸ مخابرات منطقه یزد به صورت جاری و به روز بوده و کلیه مشترکین حقیقی و حقوقی میتوانند جهت هرگونه تغییر در شمارههای ثبت شده خود، از طریق درگاههای ارتباطی مخابرات منطقه (نظیر دفاتر پیشخوان دولت) اقدام کنند.
مدیر تجاری مخابرات منطقه یزد در خصوص ثبت جدید شماره مشاغل در سامانه ۱۱۸ تصریح کرد: مشترکان میتوانند از طریق مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی در سطح استان جهت احراز هویت یا همزمان با درخواست خط تلفن جدید نسبت به ثبت شماره مشاغل خود در سامانه ۱۱۸ اقدام کنند.
وی خاطر نشان ساخت: با توجه به این که امکان ثبت مشاغل تمام کسب و کارها در سطح استان فراهم شده است، صاحبان مشاغل و کلیه فعالان حقیقی و حقوقی استان میتوانند به عنوان یک فرصت ویژه جهت معرفی کسب و کار خود از سامانه ۱۱۸ استفاده کنند.