۱۵ درصد از کالاهای خرید اینترنتی در استان اصفهان بر اثر ترافیک پستی برگشت میخورد.
حمید باقری افزود: ویروس کرونا باوجود محدودیتها و تهدیدهایی که داشته، برای کسب و کارهای فعال در بستر فضای مجازی فرصتی بی نظیر است.
وی ادامه داد: با افزایش مرسولهها طبیعی است که با مشکلاتی مانند افزایش کالاهای مرجوعی روبرو شویم که این موضوع باعث برگشت خوردن ۱۵ درصد از این کالاها میشود.
مدیرکل پست استان اصفهان با اشاره به خدمات نیابتی و تعامل دستگاهها با اداره پست گفت: برای سازمانها و نهادهای دولتی ماهیت استفاده از خدمات پستی تغییر کرده که این خود باعث تحقق دولت الکترونیک میشود.
باقری ظرفیت شبکه پستی برای راهاندازی سیستمهای مکانیزه و هوشمند را خوب ارزیابی کرد و افزود: شرکت ملی پست شناسایی بازارهای جدید و بخش بندی آنها را در دستور کار خود قرار داده با تعریف برنامههای توسعهای درصدد افزایش سطح خدمات پستی است.