یک تیم ۲۵ نفره از جوانان زنجانی ، با بازاریابی وتبلیغات در بازار دیجیتال نشان داد با سرمایه ی کم اما با اراده ی محکم می توان کارهای بزرگ کرد.
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان ؛ کاری شو امروز از یک تیم جوان حکایت دارد.
این تیم با هدف کمک به رشد کسب و کارهای نو فعالیت دارد.
علی اسکندری مدیر جوان این مجموعه ؛ حتی از شرایط سخت کرونایی هم فرصت نو ایجاد کرد و در راستای کسب و کارهای دیجیتالی کارهای بزرگی انجام داده است.
جالبه بدانید کسب و کارهای دیجیتال که این جوانها هم جزئی از آن است ، تعدادشان در کشور به ۲ هزار واحد رسیده است و نه تنها در ایام کرونایی کارشان کساد نشده بلکه از رشد ۴۷ درصدی حجم کار برخوردار شدند.
این تیم بازار یاب و تبلیغاتی در راستای حمایت از کالاهای ایرانی در تلاشند تا آن ها را در بازار های جهانی به خوبی نشان دهند.
آنها که کارشان را بدون سرمایه شروع کردند ؛ ازجوانها می خواهند در بازار دیجیتال که نیاز به سرمایه ی اولیه زیادی ندارد قدم بردارند.
این تیم ۲۵ نفره نشان داد با سرمایه ی کم اما با اراده ی محکم می توان ، کارهای بزرگ کرد.
اینجا محل نمایش تیمهای قدَرِ کاری شو ...