نشان کالای ایرانی مروژ (مورچه ایرانی) بر سینه ورزشکاران خارجی نشست.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان، آقای ساعدی حدود ۲۰ سال پیش با تولید توپ فوتبال آغاز کرد و پس از مدتی قدم در راه تولید پوشاک و تجهیزات ورزشی نهاد و با به کارگیری پیشرفتهترین ماشین آلات و دستگاهها به سرعت بین برندهای مطرح دنیا جا باز کرد.
حالا مجید با نام تجاری مروژ تنها برند ایرانی در این عرصه، ۱۴ سال است همپای برندهای تجاری معتبر در بازار این محصولات پرفروش خودنمایی میکند.
M نماد این برند برگرفته از کلمه Merooj به معنی مورچه در زبان لری است. مروژ ماهانه بیش از ۱۰ هزار کیف، کفش، کوله و انواع پوشاک و تجهیزات مرغوب در کارخانه و نمایندگیهای فروش در چند شهر تولید و روانه بازار داخل و خارج میکند.
او از این طریق بیش از ۳۰۰ شغل ایجاد کرد. این شرکت هم اکنون با ۲۵ کشور قرارداد خرید ثابت و به ۳۵ کشور مانند آذزبایجان، گرجستان، مجارستان، ایتالیا، ترکیه، رومانی، لهستان، پاکستان، بنگلادش، نپال و آسیای میانه صادرات دارد.
ارزش کار آقای دکتر وقتی بیشتر مشخص میگردد که گفته میشود بیش از ۹۰ درصد بازار پوشاک ورزشی دنیا در اختیار نایک، آدیداس، پوما، آندر آرمور و چند برند مهم دیگر است.
بازاری که مروژ با مدیریت و هدف گذاری هوشمندانه و برند سازی و بازاریابی مناسب در آن نفوذ کرد.
لباسهایی که با جنس مقاوم در طرحها و رنگهای زیبا مورد توجه فدراسیونهای ورزشی کشورهای مختلف قرار گرفت. مروژ به تازگی روی لباس ورزش اول کشور در بازار جهان تمرکز کرد. به طوری که حالا به تأمین کننده کفش و دوبند بیشتر تیمهای ملی کشتی دنیا تبدیل شده است. اوج درخشش مروژ در المپیک ۲۰۲۰ ژاپن بود.
جایی که با فعالیت گسترده خود را به عنوان یکی از موفقترین تیمهای ایرانی در ژاپن و برند برنده این رویداد مهم معرفی کرد.
پوشاک ایرانی بر تن ورزشکاران ۳۵ کشور از ۱۰۵ کشور در دهکده المپیک، رخداد شیرینی بود که برای چندمین بار در تاریخ المپیک و صنعت پوشاک کشور رخ داد.
البته ۴ سال قبل از آن هم کلیه تیمهای حاضر در تورنمنت بینالمللی والیبال ساحلی در دو بخش بانوان و آقایان با لباس مجید به میدان رفتند.
مروژ یک شرکت تولید کننده پوشاک ورزشی است که به دست مجید ساعدی فر، پزشک اندیمشکی پایه گذاری شد.
شرکت مروژ ماهانه دهها هزار قلم جنس از انواع پوشاک و تجهیزات ورزشی، از لباس و کفش گرفته تا کیف و کوله را تولید و روانهی بازارهای داخلی و خارجی میکند.
آقای ساعدی فر که خود را دوستدار ایران میداند نا امید نیست و به جوانان توصیه میکند، با توکل بر خدا، پشتکار و تحصیلات مداوم، قلههای ترقی را بپیمایند.
مسیری که خودش به خوبی پیمود و پیروز شد. پیروزیهای تیم او در میادین ورزشی و فروش در بازار پیچیده و به شدت رقابتی دنیا متاعی گرانبهاست که لازم است از سوی مردم و مسئولان پاس داری شود. مردم از طریق خرید کالای ایرانی و مسئولان از راه کمک به توسعه واحدهای تولیدی.
بیشتر بخوانید:رقابت مورچه ایرانی با غولهای برند دنیا
کارخانه تولیدی این شرکت در شهر اندیمشک در استان خوزستان واقع شده است.