قائم مقام مدیر عامل در امور فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا گفت: با توجه به افزایش تولید و تحویل به روز برخی از محصولات، حباب قیمت خودرو بین بازار و کارخانه از بین رفته است.
وی ادامه داد: شرکت سایپا در ماههای گذشته با افزایش تولید توانسته دامنه تاخیر در تحویل محصولات را کاهش دهد و روند تحویل بسیاری از محصولات بهروز شده است.
باقری با اشاره به اینکه اگر بازار محصولات سایپا کنترل شود التهاب در بازار کاهش مییابد گفت: حباب قیمت بین بازار و کارخانه با افزایش تولید از بین رفته و کاهش تعداد ثبتنامکنندگان بیانگر این است که مصرفکنندگان واقعی اقدام به خرید خودرو میکنند.
قائم مقام مدیر عامل در امور فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا با اشاره به اینکه کل ثبتنام کنندگان در طرح پیش فروش ۱۴۰۰ سایپا، ۷۸ هزار و ۲۲۴ نفر است و بازه تحویل این محصولات در فروردین و تیرماه ۱۴۰۰ است.