شرکت گاز گیلان: با ایجاد درگاههای مختلف، بهار امسال، ۲ میلیون و ۳۸۰ هزار خدمت، به مشترکان استان ارائه شد.
حسین اکبر افزود : از این تعداد خدمت ارائه شده ، بیش از ۷۷۲ هزار خدمت از طریق سایت، ۷۴۳ هزار خدمت از طریق نرم افزار موبایلی و حدود ۵۲ هزار خدمت از طریق تلفن گویای ۳۴۱۴ به گیلانیان ارائه شد.
وی با بیان اینکه نمایش قبض و بدهی، بیشترین خدمت ارائه شده به متقاضیان در این مدت است، از همه مشترکان درخواست کرد، برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه، از مراجعه به ادارات گاز خودداری کرده و همه خدمات مورد نیاز خود را از طریق درگاههای غیرحضوری دریافت کنند.