در نشستی از رسانههای کاربر محور فعال در انتخابات اخیر تجلیل شد.
رسانه آپارات، ویدانه، ام پی فور، تماشا، دالفک، نماشا و دیدستان از نظر این سازمان هفت رسانه کاربر محور فعال و برتر بودند که نقش بسزایی در تبیین و تنویر انتخابات در فضای مجازی برای افکار عمومی بودند.
رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) در این نشست با بیان این که در انتخابات اخیر حضور رسانههای کاربر محور مؤثر و محسوس بود، گفت: با همه فضاسازیهای رسانههای معاند و بیگانه و همچنین شرایط کرونایی به نظر میرسد رسانههای با پلتفرمهای داخلی کشورمان توانستند نقش اصلی خود را بر تنویر جامعه به خوبی ایفا کنند.
آقای سید محمد صادق امامیان افزود: امسال با توجه به شرایط کرونایی و نبود تجمعات انتخاباتی به ویژه در استانها رسانه ملی وظیفهای مهمتر از هر زمانی داشت به گونهای که برای هر کدام از نامزدها برای همه استانهای کشور زمان خاصی به منظور ضبط برنامههای انتخاباتی در نظر گرفته شده بود و رسانههای کاربر محور فضای مجازی نیز در این عرصه به کمک آمدند به گونهای که زمان فعالیتهای نامزدهای انتخاباتی بسیار فشرده بود.
وی در عین حال با اشاره به برخی ناهماهنگیها و شروع دیرهنگام رسانههای کاربر محور در فضای مجازی و همچنین ناهماهنگی برخی ستادهای نامزدها با این رسانهها میتوانیم از این تجربیات برای انتخابات آینده به خوبی بهره گرفته و نقاط ضعف را به حداقل برسانیم.
همچنین نمایندگان رسانههای کاربر محور نیز در سخنانی به نقظه نظرات خود در خصوص انتخابات اخیر پرداختند.