دومین روز آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) گروه علوم پزشکی سال ۱۴۰۰ امروز یکشنبه ۶ تیر برای رقابت در ۲۳ رشته علوم پزشکی آغاز شد.
آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشتههای علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی ۱۴۰۰ در دومین روز برگزاری برای مجموعه فیزیولوژی (فیزیولوژی پزشکی، فیزیولوژی ورزشی)، علوم بیومدیکال مقایسه ای، علوم تغذیه، علوم تشریحی، نانوفناوری پزشکی، فارماکولوژی پزشکی، اخلاق پزشکی، شنوایی شناسی، گفتار درمانی، اعضای مصنوعی و وسایل کمکی، ارگونومی و نوبت عصر امروز زیست پزشکی سامانه ای، سالمند شناسی، مجموعه علوم و صنایع غذایی (علوم و صنایع غذایی، بهداشت و ایمنی مواد غذایی)، سلامت در بلایا و فوریت ها، مجموعه آموزش پزشکی (آموزش پزشکی و یادگیری الکترونیکی)، بیولوژی و کنترل ناقلین بیماریها (حشره شناسی پزشکی)، مهندسی پزشکی (بیوالکتریک)، بینایی سنجی، هوش مصنوعی در علوم پزشکی، تاریخ علوم پزشکی، فیزیوتراپی برگزار خواهد شد.
در آخرین روز آزمون یعنی فردا دوشنبه هفتم تیر نیز رشتههای مجموعه مدیریت و اقتصاد (اقتصاد سلامت، سیاستگذاری سلامت، مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی)، علوم اعصاب، مشاوره توانبخشی، مجموعه باکتری شناسی (باکتری شناسی پزشکی، توکسینهای میکروبی)، خون شناسی آزمایشگاهی و علوم انتقال خون، ایمنی شناسی، بیولوژی تولید مثل، ژنتیک پزشکی، آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت، انفورماتیک پزشکی، مجموعه بهداشت باروری (بهداشت باروری، مامایی)، طب سنتی ایرانی، پرستاری، مجموعه زیست فناوری و پزشکی مولکولی (زیست فناوری پزشکی، پزشکی مولکولی)، بیوشیمی بالینی، مجموعه روانشناسی (روانشناسی بالینی، روانشناسی نظامی)، مجموعه داروسازی به رقابت میپردازند.
زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) سال ۱۴۰۰ تا ساعت ۲۳ روز گذشته شنبه ۵ تیرماه تاز سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی تمدید شد.
در این دوره از آزمون تعداد ۱۶ هزار و ۸۳۵ نفر ثبت نام کرده اند و تاکنون تعداد ۱۳ هزار و ۱۹۸ نفر با تکمیل فرم خوداظهاری کرونا، کارت آزمون خود را پرینت کرده اند.
بر اساس تصمیم شورای سنجش و پذیرش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مقرر شد آزمون رشتههای نوبت سوم یعنی صبح روز یکشنبه ۶ تیرماه ۱۴۰۰ به شیوه الکترونیک در دانشگاههای محل حوزه آزمون برگزار شود. آزمون سایر نوبتها به شکل کاغذی برگزار خواهد شد. آزمون رشتههای فیزیولوژی پزشکی، فیزیولوژی ورزشی، علوم بیومدیکال مقایسه ای، علوم تغذیه، علوم تشریحی، نانوفناوری پزشکی، فارماکولوژی پزشکی، اخلاق پزشکی، شنوایی شناسی، اعضای مصنوعی و وسایل کمکی، گفتاردرمانی و ارگونومی به صورت الکترونیک برگزار میشود.
طبق تصمیم شورای سنجش و پذیرش، پس از پایان آزمون، دفترچه سئوالات جمع آوری خواهد شد؛ بنابراین داوطلبانی که آزمون آنها به شکل کاغذی است باید پس از پایان آزمون پاسخنامه و دفترچه سئوالات خود را به مسئولان برگزار کننده تحویل دهند.
طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، آزمون آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشتههای علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی سال ۱۴۰۰ روز گذشته برای رشتههای بهداشت حرفه ای، آمار زیستی، انگل شناسی پزشکی، قارچ شناسی پزشکی، علوم سلولی کاربردی، ویروس شناسی، مواد دندانی، سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی، اپیدمیولوژی، طب سوزنی، نوبت عصر نیز برای مدیریت اطلاعات سلامت، مهندسی بافت، کاردرمانی، کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی، فیزیک پزشکی، علوم و فناوریهای تصویربرداری پزشکی– گرایش تصویربرداری عصبی، مهندسی پزشکی (رباتیک)، سیاستهای غذا و تغذیه، مددکاری اجتماعی، سلامت و رفاه اجتماعی، آینده پژوهی سلامت، علوم و فناوریهای تصویربرداری پزشکی– گرایش سلولی مولکولی، مهندسی بهداشت محیط، مطالعات اعتیاد برگزار شد.
آموزش و پرورش بنیادی ترین وزارتخانه نظام است که باید شهروندانی متعهد، توانمند، بااخلاق و معتقد به ارزشهای اسلامی ایرانی بپرورد و فرزندان این مرز و بوم را به حیات طیبه رهنمون سازد. سکان این وزارت خانه باید در دست فردی دلسوز و توانمند و دانا، از بدنه ی آموزش و پرورش باشد. فردی معتقد به اصول نظام و ولایت فقیه، معتدل، متخصص و از همه مهم تر از خانواده ی آموزش و پرورش، آشنا با کلاس و مدرسه و تخته سیاه و دانا به تمام ظرفیت ها و محدودیت ها و سرمایه ها و فرصت ها و تهدید های آموزش و پرورش. یکی از مشکلات آموزش و پرورش در اکثر دولت ها گزینش وزرا بر اساس وابستگی های جناحی بدون توجه به توانمندی ها و سیاست زدگی و سیاسی کاری مدیران ارشد است. معرفی وزیری معتدل که فارغ از تعصبات جناحی از تمام نیروهای توانمند، استفاده کند خواسته ی ما فرهنگیان از شماست. پیشنهاد و درخواست ما فرهنگیان برای وزارت آموزش و پرورش دکتر محمود امانی طهرانی «دبیر کل فعلی شورای عالی آموزش و پرورش» است. تجارب متمادی، متنوع، موفق و پیوسته ی ایشان در آموزش و پرورش و رفتار اعتدالی و قابلیت ایشان در تعامل با افراد و گروه های مختلف و از همه مهمتر اعتقاد و التزام ایشان به مبانی و اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی ، قانون اساسی و سند متعالی تحول بنیادین میتواند پشتوانه ایشان در پیشبرد اهداف وزارت آموزش و پرورش باشد.
امید که با اتخاذ تصمیمات درست و استفاده از نیروهای توانمند، در حفظ و حراست امانت ارزشمندی که به دستتان سپرده شده موفق باشید. خداوند یارتان
جمعی از منتخبین فرهنگیان سراسر کشور
۱.حسن متقی _منتخب استان اصفهان
۲.محدثه درمیانی _ منتخب استان لرستان
۳.عسگرمیثاقیان _منتخب استان کهکیلویه وبویراحمد
۴.معصومه جاوید_ منتخب استان اردبیل
۵.سهیلاحیدری_ منتخب استان زنجان
۶.ازیتا زنگنه _ منتخب استان خوزستان
۷.سیده سیمااحمدپوری _ منتخب استان خوزستان
۸.مظاهرخاکپور.منتخب استان مازندران
۹-آذر پازوکی /شهرستان های تهران
۱۰_نسرین شفایی-منتخب مازندران
۱۱- پویا دهقان_ منتخب استان فارس
۱۲.مهرداد اژدری_ منتخب استان فارس
۱۳. مقصود پرورش -منتخب استان کرمان
۱۴.محمدرحیم جعفرزاده - منتخب استان خوزستان
۱۵_ اکرم سلطان زاده/منتخب آذربایجانشرقی
۱۶- سید جواد مهدی / منتخب استان بوشهر1355
آموزش و پرورش بنیادی ترین وزارتخانه نظام است که باید شهروندانی متعهد، توانمند، بااخلاق و معتقد به ارزشهای اسلامی ایرانی بپرورد و فرزندان این مرز و بوم را به حیات طیبه رهنمون سازد. سکان این وزارت خانه باید در دست فردی دلسوز و توانمند و دانا، از بدنه ی آموزش و پرورش باشد. فردی معتقد به اصول نظام و ولایت فقیه، معتدل، متخصص و از همه مهم تر از خانواده ی آموزش و پرورش، آشنا با کلاس و مدرسه و تخته سیاه و دانا به تمام ظرفیت ها و محدودیت ها و سرمایه ها و فرصت ها و تهدید های آموزش و پرورش. یکی از مشکلات آموزش و پرورش در اکثر دولت ها گزینش وزرا بر اساس وابستگی های جناحی بدون توجه به توانمندی ها و سیاست زدگی و سیاسی کاری مدیران ارشد است. معرفی وزیری معتدل که فارغ از تعصبات جناحی از تمام نیروهای توانمند، استفاده کند خواسته ی ما فرهنگیان از شماست. پیشنهاد و درخواست ما فرهنگیان برای وزارت آموزش و پرورش دکتر محمود امانی طهرانی «دبیر کل فعلی شورای عالی آموزش و پرورش» است. تجارب متمادی، متنوع، موفق و پیوسته ی ایشان در آموزش و پرورش و رفتار اعتدالی و قابلیت ایشان در تعامل با افراد و گروه های مختلف و از همه مهمتر اعتقاد و التزام ایشان به مبانی و اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی ، قانون اساسی و سند متعالی تحول بنیادین میتواند پشتوانه ایشان در پیشبرد اهداف وزارت آموزش و پرورش باشد.
امید که با اتخاذ تصمیمات درست و استفاده از نیروهای توانمند، در حفظ و حراست امانت ارزشمندی که به دستتان سپرده شده موفق باشید. خداوند یارتان
جمعی از منتخبین استانی شورای عالی آموزش و پرورش
بخشی ار رزومه دکتر امانی طهرانی به شرح ذیل می باشد:
دبير کل شورای عالی آموزش و پرورش
مدیرکل دفتر تالیف کتابهای درسی از 1392
عضو کمیته فرهنگ و تمدن اسلام و ایران شورای عالی انقلاب فرهنگی
عضو شورای برنامه ریزی دانشگاه فرهنگیان
عضو کمیسیون های تخصصی شورای عالی آموزش و پرورش
عضو شورای سیاستگذاری تولید انتشارات مدرسه
مولف کتابهای درسی علوم تجربی وزارت آموزش و پرورش
عضو گروه مطالعه و تدوین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
عضو گروه مطالعه و تدوین برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران
مسئول شورای برنامهریزی درسی گروه علوم تجربی دفتر برنامهریزی و تألیف کتب درسی سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی،
مدرس دوره های تامین مدرس آموزش ضمن خدمت
مدرس دوره های تخصصی بین المللی برنامه ریزی درسی و آموزش علوم
دبیر شورای هماهنگی علمی سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی،
مدیر پروژة تألیف کتابهای درسی افغانستان در جمهوری اسلامی ایران.
عضو انجمن علمی مطالعات برنامه درسی ایران
مدیر دبستان
مدیر دبیرستان
معلم علوم تجربی دوره راهنمایی و فیزیک دبیرستان
آموزش و پرورش بنیادی ترین وزارتخانه نظام است که باید شهروندانی متعهد، توانمند، بااخلاق و معتقد به ارزشهای اسلامی ایرانی بپرورد و فرزندان این مرز و بوم را به حیات طیبه رهنمون سازد. سکان این وزارت خانه باید در دست فردی دلسوز و توانمند و دانا، از بدنه ی آموزش و پرورش باشد. فردی معتقد به اصول نظام و ولایت فقیه، معتدل، متخصص و از همه مهم تر از خانواده ی آموزش و پرورش، آشنا با کلاس و مدرسه و تخته سیاه و دانا به تمام ظرفیت ها و محدودیت ها و سرمایه ها و فرصت ها و تهدید های آموزش و پرورش. یکی از مشکلات آموزش و پرورش در اکثر دولت ها گزینش وزرا بر اساس وابستگی های جناحی بدون توجه به توانمندی ها و سیاست زدگی و سیاسی کاری مدیران ارشد است. معرفی وزیری معتدل که فارغ از تعصبات جناحی از تمام نیروهای توانمند، استفاده کند خواسته ی ما فرهنگیان از شماست. پیشنهاد و درخواست ما فرهنگیان برای وزارت آموزش و پرورش دکتر محمود امانی طهرانی «دبیر کل فعلی شورای عالی آموزش و پرورش» است. تجارب متمادی، متنوع، موفق و پیوسته ی ایشان در آموزش و پرورش و رفتار اعتدالی و قابلیت ایشان در تعامل با افراد و گروه های مختلف و از همه مهمتر اعتقاد و التزام ایشان به مبانی و اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی ، قانون اساسی و سند متعالی تحول بنیادین میتواند پشتوانه ایشان در پیشبرد اهداف وزارت آموزش و پرورش باشد.
امید که با اتخاذ تصمیمات درست و استفاده از نیروهای توانمند، در حفظ و حراست امانت ارزشمندی که به دستتان سپرده شده موفق باشید. خداوند یارتان
جمعی از منتخبین استانی شورای عالی آموزش و پرورش
بخشی ار رزومه دکتر امانی طهرانی به شرح ذیل می باشد:
دبير کل شورای عالی آموزش و پرورش
مدیرکل دفتر تالیف کتابهای درسی از 1392
عضو کمیته فرهنگ و تمدن اسلام و ایران شورای عالی انقلاب فرهنگی
عضو شورای برنامه ریزی دانشگاه فرهنگیان
عضو کمیسیون های تخصصی شورای عالی آموزش و پرورش
عضو شورای سیاستگذاری تولید انتشارات مدرسه
مولف کتابهای درسی علوم تجربی وزارت آموزش و پرورش
عضو گروه مطالعه و تدوین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
عضو گروه مطالعه و تدوین برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران
مسئول شورای برنامهریزی درسی گروه علوم تجربی دفتر برنامهریزی و تألیف کتب درسی سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی،
مدرس دوره های تامین مدرس آموزش ضمن خدمت
مدرس دوره های تخصصی بین المللی برنامه ریزی درسی و آموزش علوم
دبیر شورای هماهنگی علمی سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی،
مدیر پروژة تألیف کتابهای درسی افغانستان در جمهوری اسلامی ایران.
عضو انجمن علمی مطالعات برنامه درسی ایران
مدیر دبستان
مدیر دبیرستان
معلم علوم تجربی دوره راهنمایی و فیزیک دبیرستان
آموزش و پرورش بنیادی ترین وزارتخانه نظام است که باید شهروندانی متعهد، توانمند، بااخلاق و معتقد به ارزشهای اسلامی ایرانی بپرورد و فرزندان این مرز و بوم را به حیات طیبه رهنمون سازد. سکان این وزارت خانه باید در دست فردی دلسوز و توانمند و دانا، از بدنه ی آموزش و پرورش باشد. فردی معتقد به اصول نظام و ولایت فقیه، معتدل، متخصص و از همه مهم تر از خانواده ی آموزش و پرورش، آشنا با کلاس و مدرسه و تخته سیاه و دانا به تمام ظرفیت ها و محدودیت ها و سرمایه ها و فرصت ها و تهدید های آموزش و پرورش. یکی از مشکلات آموزش و پرورش در اکثر دولت ها گزینش وزرا بر اساس وابستگی های جناحی بدون توجه به توانمندی ها و سیاست زدگی و سیاسی کاری مدیران ارشد است. معرفی وزیری معتدل که فارغ از تعصبات جناحی از تمام نیروهای توانمند، استفاده کند خواسته ی ما فرهنگیان از شماست. پیشنهاد و درخواست ما فرهنگیان برای وزارت آموزش و پرورش دکتر محمود امانی طهرانی «دبیر کل فعلی شورای عالی آموزش و پرورش» است. تجارب متمادی، متنوع، موفق و پیوسته ی ایشان در آموزش و پرورش و رفتار اعتدالی و قابلیت ایشان در تعامل با افراد و گروه های مختلف و از همه مهمتر اعتقاد و التزام ایشان به مبانی و اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی ، قانون اساسی و سند متعالی تحول بنیادین میتواند پشتوانه ایشان در پیشبرد اهداف وزارت آموزش و پرورش باشد.
امید که با اتخاذ تصمیمات درست و استفاده از نیروهای توانمند، در حفظ و حراست امانت ارزشمندی که به دستتان سپرده شده موفق باشید. خداوند یارتان
جمعی از منتخبین استانی شورای عالی آموزش و پرورش
بخشی ار رزومه دکتر امانی طهرانی به شرح ذیل می باشد:
دبير کل شورای عالی آموزش و پرورش
مدیرکل دفتر تالیف کتابهای درسی از 1392
عضو کمیته فرهنگ و تمدن اسلام و ایران شورای عالی انقلاب فرهنگی
عضو شورای برنامه ریزی دانشگاه فرهنگیان
عضو کمیسیون های تخصصی شورای عالی آموزش و پرورش
عضو شورای سیاستگذاری تولید انتشارات مدرسه
مولف کتابهای درسی علوم تجربی وزارت آموزش و پرورش
عضو گروه مطالعه و تدوین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
عضو گروه مطالعه و تدوین برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران
مسئول شورای برنامهریزی درسی گروه علوم تجربی دفتر برنامهریزی و تألیف کتب درسی سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی،
مدرس دوره های تامین مدرس آموزش ضمن خدمت
مدرس دوره های تخصصی بین المللی برنامه ریزی درسی و آموزش علوم
دبیر شورای هماهنگی علمی سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی،
مدیر پروژة تألیف کتابهای درسی افغانستان در جمهوری اسلامی ایران.
عضو انجمن علمی مطالعات برنامه درسی ایران
مدیر دبستان
مدیر دبیرستان
معلم علوم تجربی دوره راهنمایی و فیزیک دبیرستان
آموزش و پرورش بنیادی ترین وزارتخانه نظام است که باید شهروندانی متعهد، توانمند، بااخلاق و معتقد به ارزشهای اسلامی ایرانی بپرورد و فرزندان این مرز و بوم را به حیات طیبه رهنمون سازد. سکان این وزارت خانه باید در دست فردی دلسوز و توانمند و دانا، از بدنه ی آموزش و پرورش باشد. فردی معتقد به اصول نظام و ولایت فقیه، معتدل، متخصص و از همه مهم تر از خانواده ی آموزش و پرورش، آشنا با کلاس و مدرسه و تخته سیاه و دانا به تمام ظرفیت ها و محدودیت ها و سرمایه ها و فرصت ها و تهدید های آموزش و پرورش. یکی از مشکلات آموزش و پرورش در اکثر دولت ها گزینش وزرا بر اساس وابستگی های جناحی بدون توجه به توانمندی ها و سیاست زدگی و سیاسی کاری مدیران ارشد است. معرفی وزیری معتدل که فارغ از تعصبات جناحی از تمام نیروهای توانمند، استفاده کند خواسته ی ما فرهنگیان از شماست. پیشنهاد و درخواست ما فرهنگیان برای وزارت آموزش و پرورش دکتر محمود امانی طهرانی «دبیر کل فعلی شورای عالی آموزش و پرورش» است. تجارب متمادی، متنوع، موفق و پیوسته ی ایشان در آموزش و پرورش و رفتار اعتدالی و قابلیت ایشان در تعامل با افراد و گروه های مختلف و از همه مهمتر اعتقاد و التزام ایشان به مبانی و اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی ، قانون اساسی و سند متعالی تحول بنیادین میتواند پشتوانه ایشان در پیشبرد اهداف وزارت آموزش و پرورش باشد.
امید که با اتخاذ تصمیمات درست و استفاده از نیروهای توانمند، در حفظ و حراست امانت ارزشمندی که به دستتان سپرده شده موفق باشید. خداوند یارتان
جمعی از منتخبین استانی شورای عالی آموزش و پرورش
بخشی ار رزومه دکتر امانی طهرانی به شرح ذیل می باشد:
دبير کل شورای عالی آموزش و پرورش
مدیرکل دفتر تالیف کتابهای درسی از 1392
عضو کمیته فرهنگ و تمدن اسلام و ایران شورای عالی انقلاب فرهنگی
عضو شورای برنامه ریزی دانشگاه فرهنگیان
عضو کمیسیون های تخصصی شورای عالی آموزش و پرورش
عضو شورای سیاستگذاری تولید انتشارات مدرسه
مولف کتابهای درسی علوم تجربی وزارت آموزش و پرورش
عضو گروه مطالعه و تدوین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
عضو گروه مطالعه و تدوین برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران
مسئول شورای برنامهریزی درسی گروه علوم تجربی دفتر برنامهریزی و تألیف کتب درسی سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی،
مدرس دوره های تامین مدرس آموزش ضمن خدمت
مدرس دوره های تخصصی بین المللی برنامه ریزی درسی و آموزش علوم
دبیر شورای هماهنگی علمی سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی،
مدیر پروژة تألیف کتابهای درسی افغانستان در جمهوری اسلامی ایران.
عضو انجمن علمی مطالعات برنامه درسی ایران
مدیر دبستان
مدیر دبیرستان
معلم علوم تجربی دوره راهنمایی و فیزیک دبیرستان