کمیته برگزاری بازیهای المپیک و پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰، از نمایش متنها و پیامهای ویدئویی طرفداران و خانواده ورزشکاران بر روی صفحه نمایشی استادیومهای محل برگزاری مسابقات خبر داد.
این اقدام با همکاری شرکای بازاریابی توکیو و بخشهای مربوطه در کمیته بین المللی المپیک صورت گرفت و از طریق آن طرفداران هم قادر خواهند بود احساساتشان را از راه دور ابراز کرده و در بازیهای المپیک و پارالمپیک مشارکت داشته باشند.
سیکو هاشیموتو، رئیس کمیته برگزاری بازیها در این خصوص، گفت: زمانی که در ماه مارس اعلام کردیم تماشاچیان خارجی قادر به حضور در این رویداد نیستند، به فکر راههایی بودیم تا بتوانیم از آنها برای حضور در بازیها دعوت کنیم. اگرچه تعدادی زیادی از صندلیها در هر استادیوم خالی خواهد ماند، اما با اجرای این پروژه و نمایش پیامها و ویدئوهای افراد از سرتاسر دنیا ورزشکاران انگیزه خواهند گرفت و تشویق میشوند.
این پیامها در قالب سه فرمت از سوی هواداران دریافت خواهد شد:
لازم به ذکر است؛ برای آنکه پیامها و ویدئوهای افراد در این برنامه استفاده شود، آنها میبایست پستهای خود را با هشتگهای DearAthlete# و ۲۰۲۰beat# بر روی شبکههای اجتماعی منتشر کنند. همچنین افراد باید فرم رضایت نامه را از آدرس https://makethebeat.tokyo۲۰۲۰.org/en/terms دریافت و تکمیل نمایند.
شبکه NHK ژاپن هم منتخبی از این پیامهای ویدئویی را در تلویزیون ملی این کشور به نمایش خواهد گذاشت.