مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد: وضعیت اجرای خدمات غیرحضوری، اصلاح فرآیند، چالشهای موجود و نحوه همکاری و مشارکت شهرداری و دستگاههای خدمت رسان بررسی شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز یزد، محمدرضا پاکدل در هشتمین نشست کمیته کاری توسعه دولت الکترونیک استان گفت: هدف از برگزاری این جلسات، ایجاد تعاملات بین دستگاهی و تلاش برای توسعه دولت الکترونیک و تسهیل ارائه خدمات به مردم در یک فضای کاملاً کارشناسی و فنی است.
وی با اشاره به تجربه موفق الکترونیکی شدن خدمات شرکت گاز و حذف فرآیندهای غیرضروری افزود: برای سرعت بخشیدن به توسعه دولت الکترونیکی لازم است برخی از فرآیندها بازنگری و اصلاح شده و اطلاعات بین دستگاهها به اشتراک گذاشته شود.
پاکدل ادامه داد: در این جلسه مقرر شد شهرداری یزد، اطلاعات مرتبط با پروانه ساخت متقاضیان خدمات آبفا، گاز، برق و مخابرات را به صورت برخط در اختیار این ارگانها قرار دهد تا بدون نیاز به مراجعه حضوری مردم به ادارات متعدد، امکان واگذاری اشتراک بصورت غیر حضوری و برخط در زمان کوتاهتر فراهم شود.