شهرداری اصفهان با هدف افزایش مشارکت در انتخابات، فضای شهر را انتخاباتی آذین بسته است.
ایمان حجتی افزود: سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان، ۴۴۰ پایه سیمانی و ۱۵۰ تک پایه و استند در سطح شهر نصب کرده و بخشی از ظرفیت تبلیغاتی این سازمان در اختیار دیگر سازمانها قرار گرفته است که از آن جمله، میتوان به ۱۷ عرشه بر روی بدنه پلهایی، چون ۲۵ آبان اشاره کرد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: نصب طرحهای پایههای سیمانی با همکاری حوزه هنری، متناسب با محتوای روز شمار انتخابات از دیگر اقدامات شهرداری اصفهان برای افزایش حضور مردم در انتخابات ۱۴۰۰ است.
وی به نصب بنرهای انتخاباتی در حدود ۵۰۰ دستگاه اتوبوس شهری با همکاری سازمان اتوبوسرانی شهرداری اصفهان و بسیج شهرداری اشاره کرد و گفت: نصب پوستر در اتوبوسهای شهر و دعوت به حضور حداکثری در انتخابات در پایانهها و توقفگاههای سازمان اتوبوسرانی از دیگر فعالیتهای مدیریت شهری در این روزهای انتخاباتی است.
آقای حجتی، همچنین به طراحیِ مسابقه آنلاینِ اطلاعات شهر و شهروندی «دهِ شب» از سوی اداره کل ارتباطات شهرداری اصفهان اشاره کرد و گفت: محوریت سوالات این مسابقه، موضوعاتی از جمله اطلاعات شهری و وظایف شورا است تا علاوه بر تشویق به مشارکت، اطلاعات و آگاهی شهروندان در این زمینه افزایش یابد و مشارکت آگاهانهتری اتفاق بیفتد.
وی افزود: این مسابقه، هر شب به صورت آنلاین در فضای مجازی به نشانی @isfahan_net قرعه کشی میشود.