کرونا و افزایش هزینههای تبلیغات چاپی باعث روی آوردن نامزدهای انتخابات به سمت فضای مجازی شده اما قانون برای تبلیغات در این فضا نیز بایدها و نبایدهایی مشخص کرده است.
به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان؛ رئیس کمیته اطلاعرسانی ستاد انتخابات استان کرمان در آستانه 28 خرداد درباره بایدها و نبایدهای تبلیغات در فضای مجازی گفت: زمانبندی تبلیغات در فضای مجازی همانند فضای واقعی و محیطی است، وپایان تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در فضای مجازی که به ترتیب از هفتم و 20 خرداد شروع شده است، ساعت 7 صبح 27 خرداد ، یعنی 24 ساعت قبل از شروع رایگیری است.