مدیر دفتر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی از پایش رضایتمندی مسافران درباره رعایت شیوه نامه های بهداشتی از اردیبهشت ۱۴۰۰ هنگام سوار شدن به هواپیما (اتوبوسهای حمل مسافر) در فرودگاههای کشور خبر داد.
مدیر دفتر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی افزود: در این پایش، مسافران علاوه بر اعلام سطح رضایت خود از رعایت شیوه نامه های بهداشتی در هنگام سوار شدن به هواپیما و همچنین ثبت مبدا و مقصد و شماره پرواز، میتوانند نظرهای پیشنهادی خود را نیز برای بهبود شرایط رعایت پروتکلهای بهداشتی مطرح کنند.
به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، وی گفت: دادهها و نتایج حاصل به صورت آنی و در لحظه از طریق دفتر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی پایش میشود.