بیش از ۱۷ خدمت از ۲۶ خدمت شرکت گاز خوزستان به صورت الکترونیکی ارائه میشود.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان ضمن تاکید بر موفق بودن طرح راه اندازی میزخدمت، از بالا بردن کیفیت خدمات این شرکت خبرداد و بر الکترونیکی کردن تمامی خدمات تاکید کرد.
عبداله ابول پور با اشاره به نقش راه اندازی میزخدمت در الکترونیکی شدن خدمات افزود: در سال گذشته خدمات این شرکت فقط از طریق دفاتر پیشخوان دولت انجام میشد که با راه اندازی میزخدمت حضوری و الکترونیک تعداد زیادی از خدمات گازرسانی حضوری به الکترونیکی تبدیل شد.
وی با بیان اینکه تعداد درگاههای دریافت خدمات در خوزستان افزایش یافته است، تصریح کرد: برای رفاه حال شهروندان و مشترکین گاز خانگی، درگاههای ارائه خدمات گازرسانی را افزایش داده ایم و متقاضیان میتوانند از طریق میزخدمت حضوری و الکترونیک، دفاتر پیشخوان دولت، امور مشترکین ادارات گازرسانی و سایت شرکت گاز استان خوزستان نسبت به دریافت خدمات گازرسانی اقدام کنند.
مدیرعامل گاز خوزستان ضمن تاکید بر الکترونیکی کردن خدمات باقی مانده، اظهار داشت: کسانی که خدمات گازرسانی را از طریق سایت شرکت گاز خوزستان دریافت کنند، خدمات را رایگان دریافت خواهند کرد و مشمول پرداخت هزینههای دفاتر پیشخوان دولت نخواهند بود.
بیشتر بخوانید:میزخدمت میانبُری برای رسیدگی به مشکلات شهروندان
عبداله ابول پور بیان داشت: در سال ۹۹ با راه اندازی میزخدمت حضوری و الکترونیک از ورود بیش از ۱۴ هزار نفر به شرکت گاز استان خوزستان و ادارات تابعه جلوگیری شده است که امیدواریم در سال جاری نیز این روند ادامه پیدا کند.