انجام بیش از ۸۰ درصد از خدمات گاز ایلام به صورت غیرحضوری
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: ۸۳ درصد خدمات این شرکت در سال گذشته به شکل غیر حضوری انجام شده است.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ عباس شمساللهی اظهار داشت: سال گذشته ۲۰۷ هزار و ۲۲۸ خدمت از طریق میز
خدمت شرکت گاز استان ایلام انجام شده که ۱۸۷ هزارو ۴۶۸ خدمت به صورت غیرحضوری و الکترونیکی و ۱۹ هزارو ۷۶۰ خدمت به صورت حضوری ارائه شده است.
وی با بیان اینکه این خدمات از طریق سامانه جامع اینترنتی ارتباط با مشتریان (crm)، وب سایت اینترنتی، تلفن گویای ۲۴ ساعته، اپلیکیشن تلفن همراه، سیستم پیامکی و مراجعه حضوری انجام شدهاست، افزود: طی نظرسنجی بیش از ۸۳ درصد خدمات ارائه شده به صورت غیر حضوری و الکترونیکی بودهاست.
مدیرعامل شرکت گاز استان این خدمات را شامل انتقاد تلفنی، ثبت شماره کنتور، ثبت و رسیدگی به شکایات مشترکین، دریافت آخرین قبض، شکایات تلفنی، استعلامات و ... عنوان کرد.
شمس الهی تصریح کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمعات ناشی از مراجعه حضوری و رعایت پروتکلهای بهداشتی، میز خدمت الکترونیکی در این مجموعه فعال شده تا ارباب رجوع بدون نیاز به ترددهای غیرضروری به راحتی بتوانند مشکلات خود را مطرح و پیگیری کنند.
وی افزود: شرکت گاز استان از طریق راهاندازی سامانه جامع ارتباط با مشتریان (crm) به صورت الکترونیکی به آدرس
http://crm.nigc-ilam.ir به تمام مشترکان به صورت غیرحضوری خدمات ارائه میکند.
مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: در راستای توسعه میز خدمت الکترونیکی و خدمات دهی غیرحضوری سامانه جامع ارتباط با مشتریان از ۵ طریق مختلف شامل سامانه اینترنتی CRM، وب سایت شرکت، سامانه پیامکی، تلفن گویای ۲۴ ساعته و اپلیکیشن اندروید تلفن همراه اقدام به خدمات دهی غیرحضوری به مشترکین و ارباب رجوع میکند.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در سامانه مذکور ۱۴۲ خدمت شامل دریافت و پرداخت آنلاین قبض بصورت پیامک، درخواست استعلام، شکایات، انتقاد، پیشنهاد، پاسخ به استعلامات و ... قابل انجام است.