مدیر کل روابط عمومی جهاددانشگاهی با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی از معرفی و تقدیر از روابط عمومیهای برتر واحدهای سازمانی این نهاد به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت خبر داد.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت فعالیت واحدهای روابط عمومی در جهاددانشگاهی گفت: برخلاف بسیاری از سازمانها و دستگاههای اجرایی کشور که طیف همگنی از وظایف را در دستور کار دارند، در جهاددانشگاهی به دلیل شبکه گسترده فعالیتهای آموزشی، فرهنگی، پژوهشی، تجاریسازی و اشتغال در سطح کشور با تنوع وظایف روابط عمومی مواجهیم که این مهم اهمیت فعالیت روابط عمومی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی را در سطح کشور دوچندان میکند.
آقای دکتر رئیسی با اشاره به اینکه خوشبختانه با توسعه و بهکارگیری فناوریهای ارتباطی و اشتراکگذاری تجربیات موفق شاهد ارتقای جایگاه روابط عمومی در جهاددانشگاهی هستیم و امیدوار هستم این روند رو به رشد ادامه داشته باشد افزود: جهادگرانی که مسؤولیت این حوزه را در سطح واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی بر عهده میگیرند آگاهانه پا در عرصه یک فعالیت دشوار گذاشته و در حقیقت جهاد میکنند که وجود مصادیقی از خلق محصولات فرهنگی- ارتباطی، تولید محتوای فاخر و اقناع مدیران با بروز ابتکارات و به کارگری ارتباطات موثر گواهی بر این مدعا است.
مدیرکل روابط عمومی جهاددانشگاهی ادامه داد: در همین راستا و به منظور تقدیر و پاسداشت فعالیت همکاران روابط عمومی در واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی، با رصد و بررسی عملکرد آنها در سال گذشته که به دلیل همهگیری ویروس کرونا شرایط ویژهای در کشور ایجادشده است، اقدام به معرفی و تقدیر از واحدهای برتر در این حوزه کردیم.
وی در پایان با بیان اینکه تمام همکاران روابط عمومی در مسیر تحقق اهداف جهاددانشگاهی قدم برمیدارند گفت: معیارهایی، چون تولید محتوای مناسب و باکیفیت، انعکاس بهموقع اخبار فعالیتها و دستاوردهای واحد سازمانی، خلق ایدههای جدید در تولید محصولات سمعی و بصری، برگزاری مناسب رویدادها و بازنمایی توانمندیهای واحد سازمانی، حضور موثر در شبکههای اجتماعی و بهرهگیری مناسب از دیگر ابزارهای ارتباطی، تعامل مناسب در پیشبرد اقدامات هماهنگ رسانهای و رعایت دستورالعملهای ابلاغی جهاددانشگاهی و... از جمله مهمترین معیارهای انتخاب روابط عمومیهای برتر است.