عوامل برنامههای شبهای قدر شبکههای سیما در این لیالی پرفیض تلاش کردند حال معنوی این مراسمها را به خانههای مردم منتقل کنند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ بسیاری از مردم به علت شیوع کرونا به ناچار شبهای نوزدهم و بیست و یکم رمضان را در خانه ماندند، اما شبکههای سیما تلاش کردند با برنامه ریزی متنوع و برقراری ارتباط زنده با شهرهای زیارتی قم، مشهد، کربلا و نجف و نیز اماکن مقدس با پوشش مناجات خوانی، سخنرانی، مداحی و مراسمهای احیا، این حال معنوی و مناجات با معبود را به بهترین شکل به منازل مخاطبان منتقل کنند.
براساس نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما، سال گذشته برنامههای شبهای قدر سیما حدود ۵۰ درصد مخاطب داشت.