پایان برگزاری کلاسهای آموزشی دوره ابتدایی ۳۱ اردیبهشت اعلام شد.
لیلا سادات ابطحی افزود: معلمان و مدیران دوره ابتدایی ۱۰ روز فرصت دارند نتیجه پایانی ارزشیابی نوبت دوم را گزارش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان را ثبت کنند.
وی ارزشیابی در دوره ابتدایی را به روش کیفی توصیفی و فرایندی بیان کرد و افزود: سنجش یادگیری دانشآموزان ابتدایی هم به صورت فرایندی است و معلمان بر اساس شواهد و اطلاعاتی که در پوشه الکترونیک یا پوشه کار در طول سال تحصیلی جمعآوری کردند، بر اساس ارزیابیهای ابتدای سال تاکنون میتوانند در پایان سال تحصیلی وضعیت یادگیری دانشآموزان را رصد کرده و نتیجه نهایی را گزارش کنند.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اگر نتایج ارزشیابیها در پایان سال تحصیلی نشان دهد دستهای از دانش آموزان به هر دلیل، از جمله همراهی نکردن موثر والدین؛ دچار مشکلاتی در یادگیری مهارتهای پایه باشند، به طور قطع برنامههای جبرانی در نظر خواهیم گرفت.