مدیر عامل شرکت ملی پست: یکی از وظایف این شرکت ارائه خدمات نیابتی است که نمونه آن ارائه دسته چک، عابر بانک و ابلاغیههای بانکی از طریق پست به مردم است.
آقای رمضانعلی سبحانی فر در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ گفت: وقتی که خدمات دستگاهها از طریق شرکت پست به مردم ارائه شود هم مراجعات مردم به ادارات کاهش خواهد یافت و هم ارائه خدمات با سرعت بیشتری صورت میگیرد.
وی گفت: در همین خصوص ما با بانکهای مختلف وارد مذاکره شده ایم که خدمات شان از جمله ارائه دسته چک، کارت بانک، عابر بانک، کارت هدیه، اخطاریه و ابلاغیههای وصول مطالبات، افتتاح حساب و پرداخت تسهیلات را از طریق پست به مردم ارائه کند.
مدیر عامل شرکت ملی پست ایران افزود: امروز با توجه به این که بخش عمدهای از این خدمات بانکی به صورت مجازی یا الکترونیکی انجام میشود مردم میتوانند با بانکهایی که این خدمت را به صورت الکترونیک فراهم کرده اند درخواست ارائه کنند و بخش امضاء گرم از طریق مأموران پست در درب منازل انجام شود به این ترتیب که مأموران پست برای افتتاح حساب امضاء بگیرند.
آقای سبحانی فرد گفت: بخش تسهیلات هم میتواند با امضاء گرم انجام شود و از این طریق هر منزل به یک شعبه بانک تبدیل خواهد شد که فرصت مناسبی برای ارائه خدمات به هموطنان است.
در همین راستا صبح امروز تفاهم همکاری میان مدیر عامل شرکت ملی پست ایران با یکی از بانکها در ساختمان مرکزی بانک امضاء شد.