ارائه خدمات غیر حضوری از طریق درگاههای مخابراتی
مشترکان خوزستانی به منظور حفظ سلامتی و جلوگیری از شیوع و قطع زنجیره ویروس کرونا، از مراجعه حضوری به شرکت مخابرات خودداری کنند .
به گزارش
خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت : مشترکان می توانند بجای مراجعه حضوری در شرایط کرونایی خدمات مورد نیاز خود را به صورت غیر حضوری از دیگر درگاههای مخابراتی از قبیل ۹۹۹۰، ۲۰۰۰، ۲۰۲۰، ۲۰۱۱۷، ۲۰۱۰، کد ستاره ۲۰۲۰ مربع (از تلفن همراه)، برنامه همراه من و مخابرات من و... دریافت کنند.
رحیم فلاحزاده افزود: با توجه به شرایط موجود و دستور ستاد کرونا در استان و شرکت مخابرات ایران به منظور حفظ سلامتی کارکنان ، با فراهم کردن زیر ساختهای شبکه ارتباطی لازم، بیش از ۸۰ درصد از اپراتورها به صورت دورکاری انجام وظیفه و به شهروندان خوزستانی پاسخگویی میکنند.
وی با اشاره به اینکه در سال ۹۹ اپراتورهای مرکز اطلاعات ۱۱۸ مخابرات خوزستان ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تماس ثبتشده داشته اند گفت : ۵۷ نفر از همکاران در این سامانه به صورت شبانهروزی پاسخگوی شهروندان خوزستانی هستند.
فلاحزاده گفت: همچنین سامانه ۲۰۲۰ به عنوان مرکز فروش، پاسخگویی و پشتیبانی سرویسهای پر سرعت باند پهن دیتای خانگی مخابرات خوزستان است که به صورت شبانهروزی و متمرکز آماده پاسخگویی به مشتریان و متقاضیان است که هدف از متمرکز شدن این سامانه سرعت بخشیدن به فرایند پشتیبانی و فروش سرویسهای اینترنت از قبیل Adsl، Vdsl و Ftth بر بستر تلفن ثابت است.
وی با بیان اینکه مشترکان میتوانند در صورت خرابی سرویس اینترنت خانگی به صورت مکانیزه توسط این سامانه، خرابی را ثبت کنند تا در کوتاهترین زمان ممکن توسط کارشناسان مربوطه اقدام به رفع خرابی کنند، تصریح کرد: در سال گذشته ۳۲ نفر از کارشناسان این سامانه به بیش از ۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تماس در بحث مجموع پشتتیبانی و فروش خدمات به مشتریان پاسخگویی کردهاند.