پزشکان در صورت مشارکت در اجرای نسخه نویسی الکترونیک میتوانند با خوداظهاری در سامانه eservices.ihio.gov.ir/psc ثبت نام کنند.
وی افزود: پزشکان در صورت مشارکت در اجرای نسخه الکترونیک میتوانند با خوداظهاری در سامانه نسخه الکترونیک به نشانی eservices.ihio.gov.ir/psc ثبت نام کنند و سپس طی تماس تلفنی به اداره نظارت اداره کل بیمه سلامت استان اطلاع دهند تا قرارداد آنها ثبت نهایی و در اسرع وقت فعال شود.
آقای رضایی ادامه داد: راهنمای این فرایند در زیر سامانه PSC سامانه شرکای کاری به صورت لینک قرار داده شده است، لذا ضروری است موضوع به نحوی برنامه ریزی شود، تا این فرایند به ویژه احراز هویت پزشک، کنترل پروانه مطب ثبت شده توسط پزشک و قرار نداشتن وی در فهرست محرومیت از اشتغال به حرف پزشکی و بیمه درمانی حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت کاری نهایی شود.
وی تاکید کرد: البته سایر بخشهای فرایند اداری انعقاد قرارداد از طریق مراجعه حضوری کارشناسان اداره نظارت اداره کل به محل مطب به منظور بازدید اولیه و صحت سنجی و تکمیل اطلاعات ثبت شده و مستندات مربوطه و متعاقبا تنظیم قراردادنامه، آموزش اولیه، امضای قراردادنامه و صدور ابلاغیه آغاز کار حسب ضوابط و طبق روال، متعاقبا انجام خواهد شد، همچنین ثبت شماره حساب بانکی پزشک و پرداخت هزینه نسخ مربوطه منوط به طی مراحل اداری انعقاد قرارداد، تایید نهایی آن و امضای قراردادنامه خواهد بود.