با تداوم شرایط کرونایی
افزایش خدمات غیرحضوری به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد
خدمات غیرحضوری به مددجویان کمیته امداد در اصفهان نسبت به شرایط قبل از کرونا رشد ۳۲۰درصدی داشته است.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با بیان اینکه از آغاز راه اندازی طرح خدمات الکترونیکی در دوران کرونا، ۴۹هزار و ۵۱۴درخواست از این مسیر ثبت شده گفت:
اینترنتی شدن خدمات امداد موجب سرعت بخشی در پاسخگویی به درخواستهای مددجویان و ارایه خدمات به آنان میشود.
هادی بنایی با توجه به اولویت اصلی این نهاد در شرایط کنونی و حمایت از جامعه تحت پوشش، همچنین جلوگیری از آسیب دیدن آنها، افزود: تمهیدات لازم و بسترسازی مناسب برای رفع مشکل نیازمندان به صورت غیرحضوری در دستور کار قرار گرفت.
وی گفت: ۲۶خدمت غیرحضوری شامل اجاره مسکن، پوشش بیماری، پوشش خدمات بیمه، خرید لوازم منزل، کمک هزینه درمانی، درخواست عمومی اشتغال، کمک هزینه ازدواج، پوشش نخبگان، کمک هزینه درمانی، بهسازی مسکن روستایی، کمک هزینه دانشجویی، کمک هزینه بازپرداخت وام، وام قرض الحسنه، کمک هزینه سفر زیارتی، مشاوره و روانشناسی، کمک به آزادی محکومین، دیه، بخشودگی وام، مشاوره خانواده، تامین ودیعه مسکن، مشاوره تحصیلی، تامین هزینه مسکن، مشاوره ازدواج را فراهم کرد.
بنایی افزود: مددجویان با مراجعه به پایگاه خدمات اینترنتی کمیته امداد به نشانی www.e.emdad.ir می توانند درخواست های مورد نظر خود را ثبت کنند و این درخواستها در کمترین زمان ممکن رسیدگی و نتیجه به اطلاع مددجویان میرسد.