مدیرعامل شرکت گاز خوزستان گفت: خدمات غیرحضوری - الکترونیک به مشترکان گاز طبیعی و متقاضیان در استان ارائه میشود.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان، عبداله ابول پور مدیرعامل شرکت گاز خوزستان گفت: شرکت گاز با هدف عمل به مسئولیتهای اجتماعی و حفظ سلامت کارکنان و مراجعان و با در نظر گرفتن شیوه نامه ابلاغی شرکت ملی گاز و تصمیمات ستاد ملی
وی خودداری از مراجعه حضوری به ادارات را یکی از موثّرترین راهکارهای موجود در پیشگیری از بیماری کرونا برشمرد و افزود: با توجه به گسترش اقدامات انجام شده در حوزه دولت الکترونیک، از همه شهروندان خواهشمندیم از مراجعه حضوری خودداری نمایند و از طریق سایت شرکت گاز خوزستان به نشانی الکترونیک: www.nigc-khgc.ir و با نصب اپلیکیشن "گاز خوزستان" از خدمات ارائه شده بهرهمند شوند.
بیشتر بخوانید: اعطای گاز رایگان به مشترکین خانگی کم مصرف
ابول پور اظهار داشت: شماره تلفن حوادث و امداد گاز در همه شهرستانها از طریق شماره تلفن ١٩۴ به صورت ٢۴ ساعته در موارد اضطراری آماده ارائه خدمت به مشترکان هستند.
این مقام مسئول در پایان ضمن تاکید بر پیگیری درخواستها به صورت غیرحضوری تصریح کرد: از مردم خوزستان تقاضا داریم جهت دریافت خدمات مذکور، از مراجعه حضوری به ادارات شرکت گاز در سطح استان خودداری کنند.