رئیس مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما طی مراسمی گزارشی از آمار مخاطبین برنامههای رادیو و تلویزیون در ایام نوروز ارائه کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري صدا و سيما؛ «نون.خ» و «گاندو۲» در میان سریالها، «عصر جدید» در میان ویژه برنامههای تحویل سال، «خندوانه» در میان نوروزیها و «سیم آخر» در میان مسابقهها پربینندهترین آثار نوروز شدند.
رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما از جابهجا شدن برخی حد نصابها در جذب مخاطب برنامههای نوروزی رسانه ملی خبر داد و عامل آن را طراحی سبک رسانهای تولید در بحران توصیف کرد.
علی طلوعی امروز در نشستی با اشاره به فعالیت این مرکز در طول ایام عید برای افکارسنجی درباره سریالها و ویژهبرنامههای نوروز ۱۴۰۰ گفت: مهمترین تفاوت نوروز امسال با سالهای گذشته، ادامه یافتن بیماری منحوس کرونا و تأثیرش بر برنامهسازی در رسانهها بود.