کاهش مخاطبان رسانههای آمریکایی بعد از ترامپ
پس از کنار رفتن ترامپ برخی از رسانههای آمریکایی دچار رکود خبری شده اند و تا حدود زیادی مخاطبان خود را از دست داده اند.
به گزارش نجف زاده خبرنگار سرویس بین الملل
خبرگزاری صدا و سیما از نیویورک، سی ان ان و نیویورک تایمز به دلیل پوشش متفاوت اخبار ترامپ توانسته بودند در چهار سال گذشته مخاطبان بسیاری بدست آورند.
تنها در شبکه سی ان ان که رسانه جبهه مخالف ترامپ بود در مارس (فروردین) سال ۲۰۲۱ بازدیدها ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته ریزش داشته است. رکود خبری در رسانههای امریکا تنها شامل سی ان ان و نیویورک تایمز نبوده و رسانههای دیگر مانند فاکس نیوز و شبکه ام ان بی سی نیوز نیز دچار کاهش مخاطب شده اند. بازدیدهای آنلاین از نیویورک تایمز از نوامبر تا فوریه (آبان تا بهمن) ۳۰ درصد و در واشنگتن پست ۲۷ درصد کاهش یافته است.