معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما پارسال با مشکل کاغذ روبرو بودیم و این مشکل باعث گرانی و افزایش قیمت مطبوعات شد.
وی با اشاره به این که باید برای مشکل کاغذ چاره اندیشی شود گفت: سال گذشته سال پر تلاشی برای رسانهها هم بود. چون در شرایط کرونایی رسانهها بخش بر خط خود را تقویت کردند و بستر تبادل اطلاعات به آن سمت سوق پیدا کرد.
معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: کرونا دو بعد دارد. یک بعد جسمی که کادر درمانی در حال بهبود شرایط هستند و یک بعد روحی که رسانهها در آن نقش ایفا میکنند.
آقای خدادی گفت: رسانهها تلاش میکنند در جهت کاهش نگرانی و افزایش دانایی مردم گام بردارند و به همین دلیل یک سال گذشته سال پرکاری بود و رسانهها در ایام کرونایی نه تنها تعطیل نشدند بلکه با نوآوری سعی کردند در این فضا به فعالیت خود ادامه دهند.