ستاد انتخابات استان یزد اطلاعیه شماره ۲ خود را درباره ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات شورای شهر صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، اطلاعیه ستاد انتخابات استان یزد به شرح ذیل است:
به آگاهی عموم مردم شریف استان میرساند، پیرو اطلاعیه شماره (۱) ثبت نام ازداوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر از روز چهارشنبه مورخ ۲۰/۱۲/۱۳۹۹ آغاز و تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ ۲۶/۱۲/۱۳۹۹ (جمعا به مدت ۷ روز) ادامه خواهد یافت.
داوطلبان گرامی میتوانند به چهار روش زیر اقدام کنند:
۱- ثبت نام از طریق اپلیکیشن موبایلی (بارگذاری شده درپورتال وزارت کشور) و دریافت کد رهگیری.
۲- ثبت نام از طریق نسخه دسکتاپ (کامپیوتر) و دریافت کد رهگیری.
۳- ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت کد رهگیری.
۴- ثبت نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان (ازساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰).
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام به شرح زیر میباشد:
۱) ارائه اصل گواهی عدم سوء پیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد؛
۲) اصل شناسنامه عکس دار و تصویر کلیه صفحات آن؛
۳) اصل کارت ملی و تصویرآن؛
۴) اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی و تصویر آن برای مردان؛
۵) یک (۱) قطعه عکس ۴×۳ جدید؛
۶) ارائه اصل و یک نسخه تصویرمدرک تحصیلی معتبر فوق دیپلم یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهرهای تا بیست هزار نفر جمعیت و مدرک لیسانس یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهرهای بالای بیست هزار نفرجمعیت؛
۷) اصل وتصویر گواهی پذیرش استعفای مقامات موضوع ماده ۳۲ قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا؛
۸) اصل و تصویر مدرک معتبر ایثارگری
تبصره: کسانی که سابقهی یک دوره کامل عضویت اصلی شورا را دارا باشند، به شرطی که در همان حوزهی انتخابیه نامزد شوند، از شرط مدرک تحصیلی معاف هستند.
درپایان تاکید میگردد بدلیل شرایط کرونایی و لزوم رعایت شیوه نامههای بهداشتی، اولویت و تاکید بر ثبت نام از طریق اپلیکیشن و الکترونیکی است.