مدیرکل ارتباطات شرکت مخابرات: در حال حاضر، پرداخت غیرحضوری قبوض تلفن ثابت از طریق درگاههای موجود شرکت مخابرات ایران به صورت مطلوب امکان پذیر است.
وی ادامه داد: تمام خدمات ممکن در بخش فروش و ارائه سرویسهای جدید نیز به صورت غیرحضوری در اختیار مشتریان قرار داده میشود.
مهندس بیدخام به درگاههای شرکت مخابرات ایران اشاره کرد و گفت: سامانههای ۲۰۲۰، ۲۰۰۰، ۲۰۱۰، USSD، کد دستوری *۲۰۲۰#، پرتال شرکت مخابرات ایران، سامانه «مخابرات من» و آپهای موبایلی همگی آمادگی ارایه خدمات غیر حضوری به مشتریان این شرکت را دارند.
وی افزود: با استفاده از پرتال شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir، از طریق سامانه «مخابرات من»، مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت، صدور قبض دوره، به روز، تجمعی، تخلیه و شارژ، وصل خط پس از پرداخت بدهی، درخواست تلفن ثابت (درخواست تلفن ثابت از طریق پرتال و پیگیری تا حصول نتیجه) خلاصه کارکرد، ریز مکالمات، تست سرعت اینترنت، مشاهده وضعیت سرویس اینترنت و خرید سرویس اینترنت پرسرعت امکانپذیر است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در تشریح روش استفاده از ((مخابرات من)) خاطرنشان کرد: مشتریان پس از ورود به بخش مخابرات من، میتوانند به راحتی در قسمت افزودن شماره تلفنهای جدید، شمارههای خود را ثبت کرده و سپس از طریق منوی دسترسی ” مشاهده ریزهزینههای قبض “، ضمن مشاهده تمام جزئیات و کارکرد قبوض، در صورت تمایل اقدام به چاپ آن نمایند.
وی تاکید کرد: مشتریان شرکت مخابرات ایران در سراسرکشور همچنین، میتوانندصورتحساب تلفن ثابت خود را از طریق آدرس وب سایت شرکت به صورت www.tci.ir/bill، به همراه جزئیات قبض، مشاهده و دریافت کنند. مشتریان برای استفاده از این امکان ارتباطی، میتوانند نشانی /www.tci.ir/bill را در نوار ابزار مرورگر خود وارد کرده و در ادامه، شماره تلفن ثابت خود را به همراه کدشهرستان و بدون عدد صفر وارد کنند.
رفع خرابی تلفن ثابت با شماره ۲۰۱۱۷، ثبت و حذف اطلاعات مندرج در سامانه ۱۱۸، خدمات تلفن ثابت (سرویسهای ویژه شامل: انتظار مکالمه، مکالمه کنفرانسی، شمارهگیری سریع، قطع و وصل تلفن، درخواست تغییر آدرس مکاتبات، باز و بسته کردن صفر دوم، درخواست کشف مزاحم، اعلام به ۱۱۸)، غیر فعال کردن خدمات ویژه از دیگر قابلیتهای مهم خدمات غیر حضوری شرکت مخابرات ایران است.